Метод проектів у викладанні трудового навчання Передмова Освітня галузь «Технологія» була введена в Базисний навчальний план загальноосвітніх установ для формування в учнів життєво важливих основтехнологічних знань і вмінь, застосовувати їх у різних сферах практичної діяльності з урахуванням економічної, екологічної й підприємницької доцільності. Найбільш ефективно ці завдання можуть бути вирішені шляхом організації цілісногона вчально-виховного процесу технологічної підготовки учнів, використання у викладанні сучасних педагогічних технологій і методів навчання, які розвивають особистість. Особливу значимість при цьому має метод проектів, що дає змогу школярам системно опанувати організацію практичної діяльності протягом проектно-технологічного ланцюжка — від ідеї до реалізації її у виробі (послузі).Пріоритетними педагогічними завданнями у процесі навчання є: -озброєння учнів цілісною культурою організації проектної діяльності; -розвиток у них здатності до генерування ідей,їх аналізу, самостійного прийняття рішень; -формування своєї думки, позиції, взаємодії й діалогу в процесі вирішення спільних завдань. Проектування розглядається як особливий вид діяльності, що відрізняється від наукової та виробничої діяльності, а сфера його застосування охоплює і систему освіти.