Почнемо наше спілкування з розгляду поняття І́мідж (англ. image, від лат. imago, imitari — «імітувати») — штучна імітація або подання зовнішньої форми будь-якого об'єкта, особливо особи. Термін вперше з'явився у 1806 році в словнику Ноя Вебстера. Зв'язки з громадськістю трактують імідж як мислене уявлення про людину, товар чи інститут, що спрямовано формується у масовій свідомості за допомогою засобів масової інформації. Імідж людини — це думка про цю людину у групи людей в результаті сформованого в їхній психіці образу цієї людини, що виникла унаслідок прямого їхнього контакту з цією людиною або унаслідок отриманої про цю людину інформації від інших людей.
Навіщо педагогові імідж?
Професія педагога є особливою. Учителі — це ті люди, які завжди перебувають у полі зору учнів, батьків, колег, виконуючи важливу соціальну місію.Імідж — це своєрідний людський інструментарій, що допомагає вибудувати взаємини з навколишнім світом.Це не тільки візуальний образ, але й спосіб мислення, дій, вчинків, уміння спілкуватися, мистецтво говорити й, особливо, слухати.
Правильно обрані тон розмови, тембр голосу, доречні рухи багато в чому визначають той образ, у якому вчитель з’являється перед учнями й колегами. Разом із тактом, освіченістю, діловими якостями зовнішність педагога є продовженням його достоїнств або ще однією негативною рисою, що заважає в житті та кар’єрі.
Отже мова. Будучи носієм мови, кожен з нас має абсолютно унікальний запас (набір) слів. Цей набір є потужним інструментом самопрограмування. В буквальному сенсі: як говоримо, так і живемо. Що хочемо, те й маємо. Слова – це одяг наших думок, і енергія слів має ще більш щільну структуру, і ця енергія в рази швидше порівняно з енергією думки формує матерію. Доказів того приведено вже настільки багато, що і додати до них майже нічого. Але все-таки наведу ще одне, і воно таке серйозне, що беззастережно визнано відкриттям, здатною зцілювати найнебезпечніші хвороби. Це відкриття зробив німецький психотерапевт Носсрат Пезешкіан, він перший виявив (а потім навчився знешкоджувати) слова, програмуючі хвороби тіла. З часом Пезешкіан переконливо довів, що ці руйнівні слова присутні в лексиконі всіх людей. Розумієте? Немає жодного людини, хто б уберігся від слів, які:
• програмують хвороби,
• матеріалізують їх в тілі,
• ні в яку не дозволяють їх зцілити.
Ці слова доктор Пезешкіан об'єднав в назву органічна мова – це слова і вирази, які прямо впливають на фізіологічні органи людини. Вам добре відомі ці слова і вирази. Це по-справжньому небезпечна і руйнівна енергія, яка здатна підірвати навіть найміцніше здоров'я, будь вона хоч тричі богатирським. Зверніть увагу на те, наскільки віртуозно замасковані слова-руйнівники. Відразу не віриться, що такі нешкідливі на вигляд слова можуть так сильно шкодити.
Ось дивіться: • моє терпіння лопнуло, • я вже голову зламала, • що-то мене гризе, • всю лисину мені проїли, • сидить у мене в нирках (щось), • мені перекрили кисень, • не переварюю (щось або когось), • всі соки з мене вичавили, • багато крові мені попсували, • чхати я хотів, • набридло до нудоти, • просто ножем по серцю, • мене вже б'є (трясе), • всю шию відсиділи, • ситий по горло, • з душі верне, • заганяли мене до смерті, • побувай в моїй шкурі, • тиснуть на мене, • знайти б віддушину.
Правда ж, відмінна маскування? Нам здається, що ми вживаємо ємні метафори, а насправді віддаємо своєму тілу такі чіткі команди, що тіло їх навіть і не сміє не виконати, ось і виконує. ...Свої висновки щодо впливу органічної мови на здоров'я людини доктор Пезешкіан опублікував не так давно, але ці висновки вже встигли на сто відсотків перевірити. Особливо ретельно вивчали: органічна мова створює хворобу або повідомляє про неї? Виявилося, що саме СТВОРЮЄ. Іншими словами, було припущення, що слова-руйнівники з'являються в мові людини після виникнення хвороби – мовляв, так несвідоме, яке управляє всіма фізіологічними процесами, що сигналізує про збої. Однак, ні, не підтвердилося припущення. І тепер можна переконано говорити, що картина така: спочатку людина включає слова-руйнівники у свою активну мову (закладає програму конкретної хвороби), і лише потім виникає хвороба. І не яка-небудь хвороба, а та, яка була заявлена. І ось ще що примітно: створивши хворобу, слова-руйнівники ще більше вкорінюються в активні промови, і зовсім не для того, щоб повідомляти про хворобу (сигналізувати). Завдання слів-руйнівників зовсім інші – підтримати хворобу, дати їй можливість «жити і процвітати». Це зрозуміло: органічна мова – це самостійна психічна програма, і у неї цілком обґрунтована місія: підтримувати те, що створено.
Нижче я наведу узагальнені дані докладних досліджень речі багатьох тисяч пацієнтів. Звичайно, набір слів у розрізі по хворобам значно більший,але якщо ви поставити за мету встановити у власному мовленні слова, які руйнують ваше здоров'я, то наведені приклади допоможуть вам у цій продуктивній і по-справжньому цілительській роботі. І будьте впевнені: як тільки ви виявите в своєму побуті слова-руйнівники, ваша мова від них швидко очиститься. І механізм тут простий і зрозумілий: виявлено – значить викрито. Викрито – значить обеззброєно. Чи треба говорити, що коли йдуть слова-руйнівники, то йдуть і хвороби? Це масштабно довів метод доктора Пезешкиана.
Пропоную вам стежити за промовою. Ні, не за своєю – це без спеціальної підготовки може виявитися неможливим. Попрактикуйтесь – поспостерігайте за тим, які слова-руйнівники присутні у мовленні ваших близьких, колег. Тільки уникайте «проповідувати». Будьте, будь ласка, делікатні: людей, особливо близьких, ранять повчання і настанови. Просто поділіться інформацією. Надайте людям можливість зробити самостійні висновки. І прийняти самостійні рішення. І пам'ятайте: індивідуальна мова – це те, на що категорично не можна грубо втручатися!
Тепер ми знаємо про слова-руйнівники, і це означає, що вони обеззброєні. Отже, якщо ці слова і стануть проскакувати у нашій мові, то ми легко помітимемо і замінемо «шкідника» на нейтральний (або навіть продуктивний) синонім. І дуже допоможемо своєму здоров'ю. Ось так все просто: маски зняті і мова очищається: викриті слова-руйнівники з неї поступово відходять. Те ж саме варто зробити ще з одним набором слів. Ці слова отримали назву слова-кайдани. Дуже точна назва, тому що відображає саму суть: вживаючи слова-кайдани, ми обмежуємо себе у свободі, і в можливостях, і в праві, яке за замовчуванням (тобто без всяких умов) дано кожному з нас від народження: отримувати від життя все найкраще. До великого щастя, слів-кайданів не так вже й багато, і не буде потрібно особливих зусиль, щоб очистити від них свою промову. Досить просто знати, що співтовариство кандальных слів складається з 4-х основних «кланів» (або сімей - так їх прийнято називати).
А чи є слова, які дозволяють людині отримати докази, що керувати власною долею – це не фігура мови, а цілком буденний практичний навик. І цей навик категорично не дозволяє за життя повзати, цей навик примушує ЛІТАТИ. Слова-Крила. Їх зовсім небагато, але багато зовсім і не треба. Тому що кожне слово навіть не пуд золота важить, а багато більше. І силу слова-крила мають таку, що описати її можна. Але я не стану (самі опишете, коли відчуєте на собі). Просто зазначу спостереження професіоналів: люди змінюють свою особисту історію, встають з лікарняних ліжок, витягують себе з фінансових ям, розкривають свої таланти і взагалі починають жити так, як кожній людині і годиться: радісно і захлинаючись.
Я прошу сприйняти мії виступ не як критичне ставлення до вас, шановні колеги, а як прагнення дати обґрунтовану інформацію і звернутися з нею до вашої здатності розумно міркувати. А «роби те і так (і більше)» – це... теж доречно, але тільки в дитячому саду. Тому, як би мені не хотілося переконати вас переглянути свою мову і наповнити її лексикою переможця, я не буду на це витрачати ні слова, ні ваш час. Просто повідомлю: я вірю в ВАС.
Хто детальніше хоче ознайомитись з проблемою, яку я сьогодні підняла прошу звернутись за силкою http://vk.com/away.php?to=http%3A%2F%2Fwww.li.ru%2Finterface%2Fpda%2F%3Fjid%3D3161781%26pid%3D327057296%26redirected%3D1%26page%3D0%26backurl%3D%2Fusers%2Fphthisiatr%2Fpost327057296%2F
Слова – руйнивникі.
Набридло до нудоти, ситий по горло, з душі верне - Нервова анорексія
Звалити тягар турбот. Нести свій хрест. Проблеми, які сидять на шиї - Остеохондроз
Щось гризе, отруювати життя, сам собі не належу, набридло все до смерті - Рак Займатися самоїдством, уїдливо, щось (або когось) не переварювати - Виразка Що сидить в нирках, сеча в голову вдарила, немає сил, смертельно втомився - Урологічні захворювання
Знайти віддушину, дати волю своєму гніву, перекрити кисень, чхати на когось- Бронхіальна астма і гіпервентіляціонний синдром
Висмоктувати кров, вичавлювати соки, це увійшло в мою плоть і кров - Захворювання крові
Приймати близько до серця, серце розривається, удар в саме серце - Інфаркт міокарда
Він і не свербить, не хотів би опинитися в його шкурі, легкоуразливий, тонкокожий - Захворювання шкіри і алергія
Ламати голову, ризикувати головою, ще головою побейся, суцільний головний біль – Мігрень. Метеозалежність.
Кульгати на обидві ноги, нестійкий, хиткий, непрохідний - Хронічні судоми, подагра .
Випускати пар, урвався терпець, піддавати жару, підстьобувати - Гіпертонія Їдкий, мені гірко, жовчний, щоб життя медом не здавалася, ніякої радості - Захворювання печінки і жовчного міхура, а також ожиріння
Очі б не бачили, страшно дивитися, дивлячись навіщо, світ не милий, непроглядний - Захворювання очей
Не хочу цього чути, не кажи, мовчи, мовчи, шумно, гуркоче - Зниження слуху, глухота
Трясе, трусить, бісить, схоже, не морочте (морок), моє терпіння лопнуло - Депресія
Слова-кайдани
- не можу, • не вмію, • не впевнений (-а), • не вийде, • це вище моїх можливостей (сил), • не можу обіцяти, • від мене не залежить, • не візьму на себе таку відповідальність. • Ще не час, • Хотілося б, але... • Мало чого я хочу! • Хотіти не шкідливо, • Хто я такий/-ая, щоб... • Я не можу собі дозволити*, • нічого собі! • Неможливо, • Малоймовірно,•, • Не може бути, • Якщо раптом (відмова від можливості), • що • Може статися так... (планування перешкод. • А раптом (та ж пісня), • Не дай бог (з тієї ж опери). І саме забійне: • немає вибору.
- слова-крила
-
я можу
у мене виходить
я наймогутніша(ий)
я маю намір
|