| Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
| Ссылка на мой сайт | <A HREF="//trudobuch.ucoz.ua/" TARGET="_blank">Для учителя- технологии</A> |
|
В категории материалов: 10 Показано материалов: 1-10 |
|
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
міркування, спостереження
|
Мистецтво ведення сучасного уроку як запорука якісної освіти
|
Методичні рекомендації щодо проведення лабораторно-практичних
робіт.
|
Реферат-це
не твір, а огляд публікацій, доступних із заданої теми. Головна цінність
реферату- це власне та інформація, яку зібрав і впорядкував автор, її
актуальність і відповідність теми дослідження, висновки, яких доходить автор.
|
Обратимся
к Википедии - творчество — процесс деятельности, создающий качественно новые
материальные и духовные ценности или итог создания субъективно нового.
Чем же тогда творчество отличается
от производства? Да уникальностью своего результата. В процессе творчества
автор вкладывает в материал некие несводимые к трудовым операциям или
логическому выводу возможности, выражает в конечном результате какие-то аспекты
своей личности, т.е. вдыхает жизнь. Тогда как можно говорить о творчестве
отдельно от учителя? Ведь результат педагога не измерить общепринятыми мерками,
результат его деятельности – создание ценностей. Учитель по определению не
может быть не творческим. Это нонсенс.
|
|
Перед виготовленням запланованого виробу необхідно з'ясувати, чи є проект економічно вигідним, чи є потреба в заміні окремих конструктивних елементів, технології виготовлення виробу в цілому, використаних матеріалів тощо. Щоб з'ясувати ці питання, здійснюють експертизу проекту.
|
План выполнения реферата
Вступление
Современное программное обеспечение ПВМ.
Классификация программного обеспечения
современных ПВМ
Перспективные операционные системы и
оболочки, их назначение, возможности
особенности.
Система Windows и сопутствующие ПО.
Современные пакеты прикладных программ.
Заключение
Список использованной литературы
Содержание
|
|
I.Информация об авторах.
1.Ф.И.О.
2.Место работы, средства связи.
3.Электронная почта.
II.Описание проекта.
1.Тема проекта.
2.Краткое описание
3.Классы и возраст учащихся.
4.Длительность проекта.
5.Учебные цели, ожидаемые результаты.
6.Деятельность преподавателя.
7.Деятельность учащихся. ( пункты5,6,7 можно объединить в таблицы)
8.Критерии оценивания 9 таблицы, тесты, вопросы, задания)
9.Расходные материалы ( раздаточные)
10.Программное обеспечение, оборудование.
11.Литература( рекомендованная преподавателю и учащимся.
12.Ресурсы интернета.
|
|
В наш час в педагогіці відбувається становлення нової системи навчання. До цього часу завданням педагога було навчити, дати знання. Тобто вкласти в голову учня ті знання, якими до цього часу володіло людство. Та за останні роки інформації, законів, знань людство накопичило дуже багато, вони швидко змінюються школа не встигає вивчати інформацію, а вона виявляється вже застарілою. Учень в такому разі накопичує знання, а коли виходить за межи школи виявляється, що те, чого його навчили, вже непотрібно, бо є багато прогресивних знань. Тому сучасна школа має перейти на принципово нову особистісну парадигму, основною метою якої є розвиток життєзабезпечуючих якостей кожного. В рамках цієї парадигми потрібно зробити перехід від підтримуючого навчання до інноваційного. Це тривалий процес і до нього потрібно долучати не тільки учнів, а і їх батьків, які в більшості своїй отримували знання, ще коли школа вкладала певну кількість знань.
|
|
|