Реферат-це
не твір, а огляд публікацій, доступних із заданої теми. Головна цінність
реферату- це власне та інформація, яку зібрав і впорядкував автор, її
актуальність і відповідність теми дослідження, висновки, яких доходить автор.
Статьи | Просмотров:2156 | Добавил:Виктория | Дата:11.01.2012
Обратимся
к Википедии - творчество — процесс деятельности, создающий качественно новые
материальные и духовные ценности или итог создания субъективно нового.
Чем же тогда творчество отличается
от производства? Да уникальностью своего результата. В процессе творчества
автор вкладывает в материал некие несводимые к трудовым операциям или
логическому выводу возможности, выражает в конечном результате какие-то аспекты
своей личности, т.е. вдыхает жизнь. Тогда как можно говорить о творчестве
отдельно от учителя? Ведь результат педагога не измерить общепринятыми мерками,
результат его деятельности – создание ценностей. Учитель по определению не
может быть не творческим. Это нонсенс.
Статьи | Просмотров:3563 | Добавил:Виктория | Дата:11.01.2012
Перед виготовленням запланованого виробу необхідно з'ясувати, чи є проект економічно вигідним, чи є потреба в заміні окремих конструктивних елементів, технології виготовлення виробу в цілому, використаних матеріалів тощо. Щоб з'ясувати ці питання, здійснюють експертизу проекту.
Статьи | Просмотров:4090 | Добавил:Виктория | Дата:11.01.2012
В наш час в педагогіці відбувається становлення нової системи навчання. До цього часу завданням педагога було навчити, дати знання. Тобто вкласти в голову учня ті знання, якими до цього часу володіло людство. Та за останні роки інформації, законів, знань людство накопичило дуже багато, вони швидко змінюються школа не встигає вивчати інформацію, а вона виявляється вже застарілою. Учень в такому разі накопичує знання, а коли виходить за межи школи виявляється, що те, чого його навчили, вже непотрібно, бо є багато прогресивних знань. Тому сучасна школа має перейти на принципово нову особистісну парадигму, основною метою якої є розвиток життєзабезпечуючих якостей кожного. В рамках цієї парадигми потрібно зробити перехід від підтримуючого навчання до інноваційного. Це тривалий процес і до нього потрібно долучати не тільки учнів, а і їх батьків, які в більшості своїй отримували знання, ще коли школа вкладала певну кількість знань.
Статьи | Просмотров:8249 | Добавил:Виктория | Дата:24.10.2009